stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > یوبیسافت در حال جذب نیرو برای بازی Beyond Good and Evil 2
یوبیسافت در حال جذب نیرو برای بازی Beyond Good and Evil 2
مدیر سیستم 18:05 | 1400/07/14

یوبیسافت در حال جذب نیرو برای بازی Beyond Good and Evil 2

یوبیسافت برای Beyond Good and Evil 2 نیرو استخدام می‌کند و این خبر خود می‌تواند نشان دهد که این بازی مورد انتظار همچنان در دست ساخت قرار دارد.

Beyond_Evil
Beyond Good and Evil 2 برای اولین‌بار در جریان E3 سال ۲۰۱۷ معرفی شد و یوبیسافت پس از آن هرازچندگاهی اطلاعات یا تصاویر محدودی را از این بازی مورد انتظار به اشتراک می‌گذاشت و آخرین آن اواخر سال ۲۰۱۸ بود که دمویی رسمی از گیم‌پلی اولیه‌ی بازی منتشر شد. البته مدتی نسبتا طولانی است که خبر یا نمایش رسمی خاصی از Beyond Good and Evil 2 منتشر نشده است و در این مدت تنها شاهد حضور کاراکترهای بازی در تصاویر تبلیغاتی بازی‌های آینده‌ی یوبیسافت بودیم.
حال اما طبق جدیدترین اخبار مرتبط با Beyond Good and Evil 2، می‌توانیم امیدوار باشیم که مراحل ساخت بازی همچنان پیش می‌روند؛ گرچه شاید با سرعت کند. یوبیسافت به‌تازگی آگهی استخدامی جدیدی در لینکدین برای سمت برنامه‌نویس سه‌بعدی ثبت کرده است و این فرد باید با تیم ساخت Beyond Good and Evil 2 همکاری کند. همچنین در آگهی آمده است که فرد در مقر اصلی یوبیسافت در پاریس مشغول به کار خواهد شد و درباره‌ی استودیویی که وظیفه‌ی ساخت بازی برعهده دارد نیز نوشته شده است که آن‌ها تاکنون آثاری چون Ghost Recon: Breakpoint ،Mario + Rabbids: Kingdom Battle ،Just Dance 2021 و Watch Dogs: Legions را ساخته‌اند.
Beyond_Evil
شایعات چندوقت پیش می‌گفتند که یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ قصد دارد اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را از Beyond Good and Evil 2 منتشر کند. بااین‌وجود، هنوز هیچ خبر رسمی دراین‌باره از طرف یوبیسافت اعلام نشده است و از طرفی سال ۲۰۲۱ نیز کم‌کم به پایان خود نزدیک می‌شود. همچنین چند ماه پیش و در جریان جلسه‌ی ارائه گزارش مالی یوبیسافت از فردریک دوگه، مدیر ارشد مالی یوبیسافت پرسیده شد که آیا می‌توان انتظار داشت Beyond Good and Evil 2 در سال مالی ۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳) منتشر شود؟ که دوگه تنها پاسخ داد مراحل توسعه‌ی بازی «به‌خوبی» پیش می‌رود.
غیر از Beyond Good and Evil 2، یکی دیگر از بازی‌های یوبیسافت که مراحل ساخت طولانی را پشت‌سر گذاشته و مدت‌ها است اطلاعات رسمی خاصی از آن منتشر نشده است، Skull and Bones است. همچنین مدت‎‌ها است که طرفداران این شرکت فرانسوی از آن‌ها می‌خواهند نسخه‌ی جدیدی را از مجموعه‌ی Splinter Cell بسازند؛ بااین‌حال، یوبیسافت سال‌ها است که این آی‌پی را به‌دست فراموشی سپرده است و تنها هرازچندگاهی سم فیشر را در قالب اسکین به بازی‌های دیگر اضافه می‌کند. از اسپلینتر سل همچنین یک بازی موبایلی هم ساخته شد که البته به یک شکست تجاری تبدیل شد.
Beyond_Evil
پس از اینکه سی‌دی پراجکت رد با انتشار زودهنگام و پرمشکل Cyberpunk 2077 باعث ناامیدی گیمرهای زیادی شد، حالا به‌نظر می‌رسد که جامعه‌ی بازیکنان دیگر به این نتیجه رسیده است که بهتر است یک بازی باکیفیت را چند سال بعد تحویل بگیرند تا یک بازی مشکل‌دار را چند ماه دیگر. اگر بخواهیم از این منظر به Beyond Good and Evil 2 نگاه کنیم، به‌نظر می‌رسد که بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و یوبیسافت همچنان منتظر است بازی به نقطه‌ی قابل‌قبولی از ساخت برسد و بعد تاریخ انتشار و نمایش‌های بیشتری را از آن به اشتراک بگذارد. البته از آن طرف نیز ممکن است ساخت بازی به مانع بزرگی برخورد کرده باشد و به همین خاطر است که از چند سال پیش تاکنون خبری جدیدی از آن منتشر نشده است.

منبع GameRant



برچسب ها :
#Beyond Good and Evil 2#Ubisoft
نوشتن دیدگاه

Reply 0
0 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .