stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > معرفی مادام وب، قهرمان جدید دنیای سینمایی سونی
معرفی مادام وب، قهرمان جدید دنیای سینمایی سونی
مدیر سیستم :55 | 1400/11/24

معرفی مادام وب، قهرمان جدید دنیای سینمایی سونی

داکوتا جانسون، ایفاگر نقش قهرمان جدید دنیای سینمایی سونی یعنی مادام وب است. با این حال طرفداران تا چه حد از وی شناخت دارند؟

madame-web
به تازگی مشخص شده است که داکوتا جانسون (Dakota Johnson) ایفاگر نقش مادام وب خواهد بود. با فیلم اختصاصی این شخصیت، دنیای سینمایی مبتنی بر مرد عنکبوتی سونی گسترده‌تر از قبل شده و احتمالاً به ونوم و موربیوس نیز مربوط خواهد شد.
مادام وب غیب گویی قدرتمند است که اکثراً به کمک مرد عنکبوتی می‌شتابد و در عین حال پلی ارتباطی بین چندین و چند شخصیت مارول مانند زن عنکبوتی و کریون شکارچی است، که هر دوی آن‌ها به زودی صاحب فیلم مستقل خود خواهند شد.
با وجود این که در دنیای کمیک، مادام وب شخصیتی شناخته شده و تاثیرگذار است اما در دنیای سینما مردم شناخت چندانی از وی ندارند و به همین دلیل در این مقاله قصد معرفی یکی از شخصیت‌های کلیدی دنیای مرد عنکبوتی را داریم.
مادام وب یک جهش یافته است
madame-web
با وجود این که شاید به نظر برسد که مادام وب قدرت‌های خود را از طریق روش‌های علمی به دست آورده باشد، اما در واقع او یک جهش یافته بوده و قدرت عظیم خود را از طریق جهشی ژنتیکی به دست آورده است.
او در دنیای کمیک از یک بیماری بحرانی رنج می‌برد و بینایی خود را نیز به همین دلیل از دست داد. با این حال همین بیماری باعث شد تا جهش ژنتیکی شدیدی در وی رخ دهد و حواس دیگر او تا حد بسیار زیادی ارتقا پیدا کند، از جمله این که به سبب این جهش مادام وب قادر شد تا قدرت دیدن آینده را به دست آورد.
قدرت غیب گویی بسیار گسترده
madame-web
مادام وب یکی از قدرتمندترین جهش یافته‌های کتاب‌های کمیک مارول بوده است. او دارای قدرتی است که به سبب آن توانایی دیدن آینده و فراتر از جسم خود را دارد و می‌تواند رخدادهای بسیاری که فراتر از حد تصور انسان‌ها است را درک کند.
چنین قدرتی باعث شده تا وی بتواند هر فردی را در هر جای جهان شناسایی و پیدا کند و همچنین قادر بوده تا ذهن هر شخصی را خوانده و به آگاهی بی‌حد و مرزی دسترسی داشته باشد.
دست و پنجه نرم کردن با یک بیماری خطرناک
madame-web
با وجود این که در طی سالیان متوالی شاهد تغییر این مسئله بودیم، اما به طور کلی مادام وب همیشه از یک بیماری نادر و بسیار خطرناک رنج برده است. اختلالی عصبی به نام میاستنی گراویس که منجر به فلج شدن او شده است.
به سبب این بیماری وی حتی توانایی نفس کشیدن را نیز از دست داده بود، با این حال همسر مادام وب ویلچری را برای او ساخت که بتواند باعث زنده ماندش بشود. ویلچری که مادام وب توسط آن می‌تواند نفس کشیده و به زندگی بپردازد. این وسیله به مرور و طی داستان‌های مختلف ارتقا یافته و دارای قدرت و توانایی‌های بسیاری شده است.
برخورداری از قدرتی ویژه
madame-web
مادام وب به جهت این که یکی از قدرتمندترین جهش یافته‌های تمام تاریخ بوده است، توانسته تا با وارد شدن در یک گردهمایی متشکل از پنج نفر، به چنان قدرت عظیمی دست پیدا کند که باعث جاودانگی وی شده است.
این گردهمایی پنج نفره که نورمن آزبورن شرور نیز در آن حضور دارد، از ۵ اثر باستانی بهره می‌برد که به افراد آن قدرت‌های زیادی اعطا می‌کند. نورمن آزبورن حتی در یک بازه زمانی سعی داشت تا از تمام قدرت این ۵ اثر استفاده کند، اما با عوارض شدید روحی و روانی روبرو شد.
یاری رساندن به مرد عنکبوتی
madame-web
مادام وب نخستین بار در شماره 210 کمیک The Amazing Spider-Man ظاهر شد. با وجود این که برخی ممکن است وی را یک شرور فرض کنند، اما مادام وب داستان خود را با کمک به مرد عنکبوتی برای خنثی سازی یک عملیات ترور آغاز کرد.
پیتر پارکر از طریق آگهی یک روزنامه با مادام وب آشنا شده و زمانی که متوجه می‌شود وی از هویت واقعی مرد عنکبوتی خبر دارد، متقاعد می‌شود که یک همکاری را شکل دهد. با این حال طی نبرد خشونت آمیزی که با جاگرنات صورت می‌گیرد، مادام وب هویت واقعی مرد عنکبوتی را فراموش می‌کند.
مبارزه با جاگرنات
madame-web
مرد عنکبوتی طی شماره‌های 229 و 230 از کمیک The Amazing Spider-Man، وارد نبردی خونین با جاگرنات می‌شود و برخی از بهترین لحظات این قهرمان کمیک بوکی در دهه 80 رقم می‌خورد که تمامی این‌ موارد به لطف حضور مادام وب بوده است.
در این داستان ما شاهد هستیم که جاگرنات خواهان دست یابی به قدرت تار مرد عنکبوتی است تا از آن بر علیه گروه مردان ایکس استفاده کند. به همین دلیل پیتر وارد نبرد با او می‌شود، اما به دلیل قدرت و وحشی‌گری زیاد جاگرنات، با شکست روبرو می‌شود.
در بحبوحه این نبرد جارگنات سیستم پشتیبانی مادام وب را نابود کرده و همین قضیه باعث می‌شود تا او در خطر مرگ قرار گیرد.
او از طلسم اسکارلت ویچ در امان ماند
madame-web
مانند تمامی جهش یافته‌های مارول، مادام وب نیز همواره در معرض آزار و اذیت بوده است. با این حال او شانس این را داشت که از اتفاق هولناکی که به دست اسکارلت ویچ رقم خورده بود، جان سالم به در ببرد.
اسکارلت ویچ یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های کمیک مارول، با خواندن یک طلسم باعث شد تا جمعیت جهش یافته‌ها تا مرز انقراض آن‌ها پیش رود و تنها تعدادی انگشت شمار باقی بمانند. مادام وب جزو یکی از دویست نفری بود که به خاطر جاودانگی یا قدرت عظیم خود، شانس در امان ماندن از طلسم اسکارلت ویچ را پیدا کرده بود.
دختر کریون شکارچی مادام وب را به قتل رساند
madame-web
خوانندگان کتاب‌های کمیک بوک اطلاع دارند که ساشا کراوینوف، یکی از فرزندان کریون شکارچی، قاتل مادام وب بوده است. در پایان داستان Grim Hunt ساشا به مادام وب حمله کرده و به طرزی هولناک وی را قتل رساند، زیرا معتقد بود که او واقعیت را درباره آینده بازگو نکرده است.
خاندان کراوینوف قصد نابودی مرد عنکبوتی را داشتند و به خاطر این که نقشه آن‌ها درست پیش نرفت، ساشا با کشتن مادام وب قضیه را تلافی کرد. با این حال در نهایت او تاوان کار خود را پس داد و توسط پدرش کشته شد.
مادام وب قدرت‌های خود را به جولیا کارپنتر اهدا کرد
madame-web
با وجود این که مادام وب از جاودانگی بهره می‌برد، اما با مرگ غریبه نیست. زمانی که در پایان داستان Grim Hunt کشته شد، وی قدرت‌های خود را به جولیا کارپنتر سپرد. کسی که یکی از بهترین نسخه‌های زن عنکبوتی در دنیای کمیک مارول بوده است.
همین مسئله می‌تواند روایت‌گر نسخه سینمایی شخصیت مادام وب باشد. زیرا وی در کتاب‌های کمیک از سن زیادی برخوردار بوده و با داکوتا جانسون هم‌خوانی ندارد. به همین دلیل ما می‌توانیم شاهد جولیا کارپنتر در دنیای سینما باشیم که پس از روبرو شدن با کریون شکارچی، به قدرت‌های عظیم مادام وب دسترسی پیدا می‌کند.




برچسب ها :
#داکوتا جانسون#Sony
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .