stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > باکس آفیس هفته | صدرنشینی مقتدرانه فیلم The Batman
باکس آفیس هفته | صدرنشینی مقتدرانه فیلم The Batman
مصطفی 14:08 | 1400/12/16

باکس آفیس هفته | صدرنشینی مقتدرانه فیلم The Batman

فیلم The Batman موفق شد تا در اولین هفته اکران خود در سینماهای داخل آمریکا،‌ در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

the-batman


فیلم بتمن (The Batman) در اولین هفته اکران خود در آمریکا، در بیش از ۴۴۰۰ سینما اکران شده است. این فیلم،‌ در اولین هفته اکران خود موفق شده تا فروش قابل توجه ۱۲۸.۵ میلیون دلاری را در داخل آمریکا بدست بیاورد. این افتتاحیه،‌ پرفروش‌ترین افتتاحیه فیلم در سال ۲۰۲۲ میلادی محسوب می‌شود.

فیلم «بتمن» پس از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)،‌ دومین فیلم اکران شده در دوران کرونا است که توانسته تا در یک آخر هفته، از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلار عبور کند. با توجه به نقدهای بسیار مثبت برای این فیلم،‌ اولین حضور رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن،‌ با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.

فیلم «بتمن» با بودجه نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است و هزینه‌هایی نیز صرف بازاریابی و تبلیغات برای آن شده است. این فیلم در اکران خود در ۷۴ کشور جهان،‌ ۱۲۰ میلیون دلار بدست آورده است. هر چند، هنوز این فیلم در برخی کشورها اکران نشده است.

فیلم «بتمن» تاکنون فروش جهانی ۲۴۸.۵ میلیون دلار را کسب کرده است. این فیلم بر خلاف دیگر فیلم‌های کمپانی وارنر در سال گذشته میلادی،‌ به طور همزمان روی سرویس آنلاین پخش نشده است و قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل سال جاری (سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه شود.

هفته گذشته،‌ فیلم آنچارتد (Uncharted) محصول کمپانی سونی،‌ صدرنشین جدول باکس آفیس بود؛ اما این هفته، این فیلم با کسب فروش ۱۱ میلیون دلاری در داخل آمریکا، در رده دوم قرار گرفته است. فیلم «آنچارتد» تاکنون ۲۷۱.۵ میلیون دلار فروش داشته است.

در رده سوم جدول باکس آفیس این هفته، فیلم سگ (Dog) با بازی و کارگردانی چنینگ تیتوم (Channing Tatum) قرار دارد. این فیلم در این آخر هفته، ۶ میلیون دلار فروش را بدست آورده است. این فیلم که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده،‌ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» و فیلم مرگ روی نیل (Death on the Nile) نیز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفته‌اند. فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با فروش ۴.۴ میلیون دلاری خود در این هفته،‌ فروشش در داخل آمریکا را به مبلغ ۷۸۶.۴ میلیون دلار رسانده است.

فیلم «مرگ روی نیل» نیز که بازیگران برجسته‌ای در آن حضور داشته‌اند،‌ تنها ۲.۷ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری ساخته شده، تاکنون تنها ۳۷ میلیون دلار در داخل آمریکا بدست آورده است.




برچسب ها :
#The Batman#بتمن#باکس آفیس#رابرت پتینسون
نوشتن دیدگاه

Reply 1
2 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
مدیر سیستم 14:52 | 1400/12/16

من فیلم ندیدم ولی به نظر سه گانه بتمن نولان تکرار نخواهد شد :)

پاسخ به مطلب

Reply
0 Like
0 Dislike
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .