stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > آخرین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد
آخرین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد
مصطفی 23:49 | 1400/12/23

آخرین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد

کمپانی پارامونت آخرین تریلر از فیلم Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرده است.

sonic-the-hedgehog-2
به تازگی، آخرین تریلر از فیلم سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2) منتشر شده است. این تریلر، بیشتر روی شخصیت ناکلز و همچنین قدرت‌های زمرد هرج‌ومرج (Chaos Emerald) تمرکز دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

فیلم «سونیک خارپشت ۲» در سال ۲۰۲۰ میلادی روی پرده سینماها به اکران درآمد و توانست تا فروشی نسبتا خوب در گیشه بدست بیاورد. این فیلم، به یک اثر موفق بر اساس بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. از همین رو، کمپانی پارامونت به ساخت دنباله‌ای برای آن چراغ سبز نشان داد.

در فیلم «سونیک خارپشت ۲»، بن شوارتز (Ben Schwartz) بار دیگر صداپیشگی شخصیت سونیک را در دست دارد. در این فیلم، سونیک باید بار دیگر با دکتر رباتنیک با بازی جیم کری (Jim Carrey) مقابله کند. این فیلم همچنین برخی از چهره‌های آشنا از بازی‌های ویدیویی را معرفی خواهد کرد.

در این ماجراجویی تازه، سونیک به همراه دوست جدید خود به نام تیلز باید جلوی دکتر رباتنیک را بگیرند و نگذارند تا دست او به زمرد هرج‌ومرج برسد. با این حال، دکتر رباتنیک این مرتبه تنها نیست و ناکلز اکیدنا، او را همراهی می‌کند. صداپیشگی این شخصیت را ادریس البا (Idris Elba) بر عهده دارد.

کمپانی پارامونت، آخرین تریلر را برای فیلم «سونیک خارپشت ۲» عرضه کرده است. این تریلر تازه منتشر شده،‌ شخصیت سونیک در وضعیت‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این تریلر اطلاعات تازه‌ای درباره این فیلم ارائه می‌کند. به عنوان مثال، این تریلر اطلاعات بیشتری در مورد قدرت زمرد هرج‌ومرج به بینندگان می‌دهد.

در کل و با توجه به تریلرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلم «سونیک خارپشت ۲»، تمام آن عناصر موفقیت‌آمیز فیلم اول را در درون خود حفظ کرده است. ظاهر شخصیت‌ها خوب به نظر می‌رسند و اکشن نیز بسیار جذاب و تماشایی است.

کمپانی پارامونت ساخت سومین فیلم سونیک خارپشت را تایید کرده است و علاوه بر این، در حال توسعه سریالی لایو اکشن بر محوریت شخصیت ناکلز با صداپیشگی ادریس البا است. کمپانی پارامونت علاوه بر این تریلر، پوستری نیز برای این فیلم منتشر کرده‌اند. فیلم «سونیک خارپشت ۲» در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.




برچسب ها :
#جیم کری#Sonic the Hedgehog 2#Sonic
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .