stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > اعلام تاریخ پخش سریال Midnight Club ؛ اثر جدید سازنده Haunting of Hill House
اعلام تاریخ پخش سریال Midnight Club ؛ اثر جدید سازنده Haunting of Hill House
مصطفی 23:00 | 1401/03/17

اعلام تاریخ پخش سریال Midnight Club ؛ اثر جدید سازنده Haunting of Hill House

نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر تاریخ پخش سریال The Midnight Club، اثر جدید مایک فلنگن، سازنده سریال The Haunting of Hill House را تایید و اعلام کرد.

midnight-club
در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، تاریخ پخش سریال The Midnight Club تایید و اعلام شده است. نتفلیکس تایید کرد که این سریال ترسناک در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. سریال The Midnight Club در ۱۰ قسمت تولید شده است و نتفلیکس در رویداد Geeked Week اولین تیزر تریلر این سریال ترسناک را نیز منتشر کرده است که در آن با حال و هوای سریال بیشتر آشنا می‌شویم.

مایک فلنگن، سازنده سریال The Haunting of Hill House و کارگردان فیلم Doctor Sleep وظیفه ساخت سریال The Midnight Club را به‌همراه لیا فانگ بر عهده داشته و در اولین تیزر تریلر این سریال ترسناک شاهد تصاویر زیادی نیستیم و می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. همچنین نتفلیکس اولین پوستر سریال The Midnight Club را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

midnight-club
فلنگن و نتفلیکس پیش از این در سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor و سریال Midnight Mass همکاری کرده بودند و فلنگن هم‌اکنون در حال ساخت سریال The Fall of the House of Usher برای پخش از شبکه نتفلیکس است که انتظار می‌رود این سریال ترسناک در سال ۲۰۲۳ از این شبکه پخش شود. فلنگن همچنین فیلم Hush، فیلم Before I Wake و فیلم Gerald's Game را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است.

ایمان بنسون، آدیا، ایگبی ریگنی، روث کاد، آیا فوروکاوا، آنارا سایمون، ویلیام کریس سامپتر، سائوریان ساکپوتا، هدر لنگن‌کمپ، زک گیلفورد، سامانتا اسلویان، لارسن تامپسون، ویلیام بی. دیویس، پاتریشیا دریک، مت بیدل و کریستال بالینت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Midnight Club حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. باشگاه نیمه شب محصول ۱۹۹۴ و از جمله آثار معروف کریستوفر پایک است.

ماجراهای کتاب به گروهی از این نوجوانان می‌پردازد که تصمیم می‌گیرند هر شب دور هم جمع شوند و برای یکدیگر داستان‌های ترسناکی را روایت کنند. درنهایت هم عهدی بین خود می‌بندند که هرکدام از آن‌ها که زودتر از دنیا رفت، برای سایرین از آن دنیا پیامی بفرستد. فلنگن حداقل دو قسمت اول سریال The Midnight Club را کارگردانی کرده است.

منبع gamespot



برچسب ها :
#Midnight Club#Netflix
نوشتن دیدگاه

Reply 1
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
مدیر سیستم 23:00 | 1401/11/11

عالی

پاسخ به مطلب

Reply
0 Like
0 Dislike
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .