stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است
ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است
درسا 11:16 | 1401/06/26

ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است

وینس زامپلا (Vince Zampella) از شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ارزیابی خود از انتشار ناامیدکننده و استقبال منفی منتقدان از Battlefield 2042 را ارائه کرده است.

battlefield
در یک مصاحبه جدید، بنیانگذار ریسپاون (Respawn) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) که اکنون ناظر کل فرنچایز است، اذعان کرد که 2042 از تجربه کلاسیک Battlefield بسیار دور شده است. او گفت:
من فکر می‌کنم آن‌ها کمی از ریشه‌های Battlefield فاصله گرفتند. آن‌ها سعی کردند چند کار را همزمان انجام دهند که شاید بلندپروازانه بود، از جمله افزایش تعداد بازیکنان و غیره. فکر نمی‌کنم آن‌ها زمان کافی به ساخت ویژگی‌های سرگرم‌کننده اختصاص داده باشند.
زامپلا ادامه داد:
این ایده، ذاتا ایده بدی نبود. نحوه برنامه‌ریزی و اجرای آن‌ها اجازه نداد بهترین خروجی ممکن را پیدا کنند.
در ماه می، دایس (DICE) از پخش 128 نفره Breakthrough خلاص شد. گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد حالت مذکور را به عنوان یک تجربه تاکتیکی‌تر حفظ کند که برای بازیکنان کلاسیک 64 نفره مناسب‌تر است. دایس در به‌روزرسانی فصل سوم بازی Battlefield 2042 قصد دارد برخی از ویژگی‌های کلاسیک سری را بازگرداند.

فصل دوم Battlefield 2042 با عنوان Master of Arms در اواخر آگوست منتشر شد. این فصل نقشه جدیدی را معرفی کرد که برای گیم‌پلی متمرکز بر پیاده نظام، یک Specialist جدید و سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید طراحی شده بود.

در ماه دسامبر، الکترونیک آرتز قصد خود را برای ایجاد یک جهان متصل از Battlefield اعلام کرد. به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، اسکار گابریلسون (Oscar Gabrielson)، مدیر کل سابق دایس، الکترونیک آرتز را ترک کرد. در همین حین، زامپلا نقش جدیدی را به عنوان ناظر این فرنچایز بر عهده گرفت. زامپلا به بارونز گفت:
این یک ساختار کاملا جدید است. ما چندین استودیو را کنار هم قرار می‌دهیم. ما بهترین استعدادها را گرد هم می‌آوریم و به آن‌ها زمان می‌دهیم تا کاری شگفت‌انگیز انجام دهند.
یکی از این استودیوها، Ridgeline Games است و توسط یکی از خالقان Halo رهبری می‌شود. این استودیوی در سال گذشته در سیاتل تاسیس شد و برای اولین پروژه خود که یک کمپین در سری Battlefield خواهد بود، کارمندان زیادی جذب کرده است.




برچسب ها :
#Battlefield#Battlefield 2042#Electronic Arts
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .