stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > تریلر جدید سریال Loki منتشر شد
تریلر جدید سریال Loki منتشر شد
درسا 21:17 | 1402/06/14

تریلر جدید سریال Loki منتشر شد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از سریال مورد انتظار Loki شاهد به وقوع پیوستن سلسله‌ای از اتفاقات دیوانه‌وار در خطوط زمانی دنیای سینمایی مارول هستیم.

collider.com
یکی از مهمترین و موردانتظارترین پروژه‌های فاز پنجم دنیای سینمایی مارول، فصل دوم مجموعه تلویزیونی Loki (لوکی) می‌باشد که در آن شاهد بازگشت خدای شرارت یعنی لوکی با هنرنمایی تماشایی تام هیدلستون دوست داشتنی هستیم. کسی که وظیفه دارد تا بیش از پیش مخاطب را برای رویارویی با ابرشرور نهایی فازهای پنجم و ششم MCU یعنی کانگ فاتح آماده نماید.

در فصل دوم این سریال باری دیگر شاهد تیم موبیوس ام. موبیوس و لوکی هستیم که پس از وقایع فصل نخست و آزاد شدن نسخه‌های شرور شخصیتی به نام “او که باقی می‌ماند” وظیفه دارند تا به دنیاهای موازی دیگر سفر کرده و چاره‌ای برای رویارویی با کانگ فاتح پیدا نمایند. مسئله‌ی که سبب می‌شود تا با تهدیداتی بسیار خطرناک و هیجان‌انگیز روبرو شوند.

حال نیز تریلر جدیدی از این سریال منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید. تریلری که نوید بازگشت لوکی مونث را نیز می‌دهد.
فصل دوم سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار Loki برای پخش در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از طریق سرویس دیزنی‌پلاس برنامه ریزی شده است.

منبع Collider



برچسب ها :
#Loki
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .