stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > با انتشار تریلری از بازی EA Sports WRC رونمایی شد
با انتشار تریلری از بازی EA Sports WRC رونمایی شد
درسا 23:23 | 1402/06/14

با انتشار تریلری از بازی EA Sports WRC رونمایی شد

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و کدمسترز (Codemasters) به صورت رسمی و با انتشار یک تریلر از بازی EA Sports WRC رونمایی و تاریخ انتشار آن را اعلام کردند.

ea-sports-wrc
بر این اساس، بازی EA Sports WRC در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC (از طریق فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز و EA App) منتشر خواهد شد و دسترسی زودهنگام برای مشتریان پیش‌خرید دیجیتالی از ۳۱ اکتبر (۹ آبان) آغاز می‌شود. این بازی با استفاده از آنریل انجین (Unreal Engine) در دست توسعه است.

راس گووینگ (Ross Gowing)، مدیر خلاق کدمسترز، در خصوص بازی EA Sports WRC می‌گوید:
این اثر همان بازی رالی است که ما همیشه می‌خواستیم بسازیم و دانش و تخصص عمیق استودیو ما را با قدرت مجوز رسمی WRC که نشان‌دهنده اوج رقابت در موتوراسپرت رالی است، ترکیب می‌کند. EA Sports WRC ناب‌ترین شکل موتوراسپورت است که هر مرحله در آن مبارزه با ساعت، زمین و خودتان است.
موتور جدید بازی به ما این امکان را می‌دهد که رالی را به جایگاهی که ممکن می‌دانیم پیش ببریم و ویژگی‌های اضافی، از جمله Builder و Moments، راه‌های بیشتری برای تعامل با ورزش مورد علاقه بازیکنان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
بازی EA Sports WRC دارای ۱۸ لوکیشن رسمی مسابقات رالی جهانی FIA، از جمله رالی اروپای مرکزی است که به عنوان به‌روزرسانی پس از عرضه در دسترس خواهد بود. این بازی با پشتیبانی از بازی چندنفره ۳۲ نفره کراس پلتفرم، شامل ۱۰ وسیله نقلیه فعلی WRC، WRC2 و Junior WRC به‌علاوه ۶۸ خودروی نمادین رالی در ۶۰ سال گذشته است. همه بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید می‌کنند، پنج پاس VIP دریافت خواهند کرد که هر کدام حاوی محتوای اضافی پس از عرضه و بسته‌هایی متشکل از لباس‌ها است.

در پایان شما را به تماشای تریلر معرفی بازی EA Sports WRC دعوت می‌کنیم.




برچسب ها :
#EA Sports WRC#Electronic Arts#Codemasters
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .