stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > انتشار ویدیویی جذاب از فصل دوم Reacher
انتشار ویدیویی جذاب از فصل دوم Reacher
درسا 20:33 | 1402/09/12

انتشار ویدیویی جذاب از فصل دوم Reacher

در کنار ویدیو هیجان‌انگیزی که از فصل دوم سریال Reacher منتشر شده، ستاره این مجموعه یعنی آلن ریچسون خبر از تولید فصل سوم داده است.

screenrant.com
تاکنون اقتباس‌های مختلفی از رمان‌های جنایی و دلهره‌آور جک ریچر به قلم لی چایلد تولید شده که آخرین آن مجموعه تلویزیونی Reacher (ریچر) ساخته کمپانی آمازون بوده است. اثری که فصل نخست آن با نقش آفرینی تماشایی آلن ریچسون در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شد و به سبب بهره‌گیری از داستانی جذاب و سکانس‌های پر زد و خورد با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد تا ساخت فصل دوم آن به جریان افتاده و شاهد بازگشت پلیس نظامی سابق ارتش ایالات متحده باشیم.

فصل دوم با اقتباس از رمان Bad Luck and Trouble تولید شده است؛ رمانی که شخصیت‌های جدیدی را وارد داستان کرده و اتفاقات غیرمنتظره‌ای را پیش روی قهرمان داستان رقم خواهد زد. امروز نیز کمپانی آمازون ویدیویی از فصل دوم را منتشر کرده که حاوی سکانس هیجان‌انگیزی می‌باشد و آلن ریچسون به عنوان ستاره این مجموعه در ابتدای ویدیو با طرفدارانش به صحبت پرداخته است.

نکته حائز اهمیت بخش ابتدایی این ویدیویی به تمدید فصل سوم مربوط می‌شود که آلن ریچسون اعلام می‌کند کار تولید آن از همین حالا آغاز شده است.
خبر تمدید سریال Reacher برای فصل سوم قطعاً برای طرفدارانش شگفت‌انگیز خواهد بود. با این حال همانطور که آلن ریچسون در ویدیو منتشر شده اشاره می‌کند، کار ساخت فصل جدید به تازگی آغاز شده و فعلاً مشخص نیست که اتفاقات آن اقتباس از کدام یک از رمان‌های جک ریچر خواهد بود.

۳ قسمت ابتدایی از فصل دوم مجموعه تلویزیونی Reacher در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) از سوی سرویس آمازون پرایم در دسترس علاقه مندان قرار گرفته و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی پخش خود را ادامه خواهند داد.

منبع Screenrant



برچسب ها :
#Reacher
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .