stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > فصل دوم سریال Halo ماجراجویی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تری خواهد داشت
فصل دوم سریال Halo ماجراجویی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تری خواهد داشت
درسا 20:35 | 1402/11/06

فصل دوم سریال Halo ماجراجویی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تری خواهد داشت

حضور شورانر جدیدی برای فصل دوم سریال Halo سبب شده تا این فصل تازه ماجراجویی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تری داشته باشد.

comicbook.com
حضور دیوید واینر به عنوان شورانر یا مدیر اجرایی فصل دوم سریال «هیلو» سبب شده تا این فصل تازه نسبت به فصل قبلی رویکردی جاه‌طلبانه‌تر و بزرگتر را در پیش بگیرد. این موضوع نیز توسط عوامل سازنده و بازیگران این اثر به خوبی منعکس شده و آشکار شده که فصل دوم مسیری مهیج و مطمئن‌تر را در پیش گرفته است.

پابلو شرایبر بازیگر سریال «هیلو» در مصاحبه‌ای به تفاوت‌های آشکار فصل دوم سریال نسبت به فصل اول اشاره کرده است. یکی از این تفاوت‌ها نیز ارتقا لوازم جانبی و اشیاء به کار رفته در این سریال است. در ادامه همراه با ما باشید تا با جزئیات بیشتری از فصل دوم سریال «هیلو» آشنا شوید.

حضور مدیر اجرایی جدید برای فصل دوم
comicbook.com
پابلو شرایبر با برخی از عناصر فصل اول مشکل داشت و نظرش در مورد آ‌ن‌ها مساعد نبود. با این حال، او احساس می‌کند که حضور مدیر اجرایی تازه برای فصل دوم سبب شده تا این فصل جدید رویکردی دقیق‌تر و بهتر در پیش بگیرد و نسبت به فصل اول اصالت و اعتبار بیشتری داشته باشد.
انتشار تریلر و پوستر جدید فصل دوم Halo را اینجا ببینید

پابلو شرایبر همچنین در مصاحبه خودش در سر صحنه فیلمبرداری فصل دوم در بوداپست، آشکار کرده که دیوید واینر توانسته به خوبی دنیای فصل دوم سریال را ایجاد کند که مطمئنا مورد پسند بیننده‌ها قرار می‌گیرد. او همچنین باور دارد که بیننده‌هایی که فصل اول را ندیدند، می‌توانند از فصل دوم به تماشای آن بنشینند و همه چیز را متوجه شوند. با این حال، او هنوز همه را تشویق می‌کند تا قبل از فصل جدید فصل اول را ببینند.

سکانس‌های طولانی‌تر در هر قسمت
comicbook.com
مدیر اجرایی فصل دوم سریال «هیلو» یعنی دیوید واینر در نظر داشته تا در هر قسمت برش و کات کمی وجود داشته باشد و سکانس‌ها طولانی‌تر باشند. با اینکه انجام این کار سخت است اما آن‌ها تلاش کردند تا صحنه‌ها را به خوبی در کنار هم بچینند تا سکانس‌های طولانی و بدون پرشی ایجاد کنند.

بنابر گفته‌های عوامل سازنده فصل دوم سریال، قسمت چهارم این فصل تازه پر از سکانس‌های اکشن جذاب و مهیجی است که مطمئنا همه را به وجد می‌آورند. آن‌ها تلاش کردند تا اتفاقات این قسمت را به نحوی تنظیم کنند که بیننده بتواند به خوبی هیجان و تنش را احساس کند و اتفاقات تداوم متناسبی داشته باشند.

مستر چیف در فصل دوم هم کلاهش را بر می‌دارد

پابلو شرایبر همچنین بیان کرده که در فصل دوم سریال نیز شخصیت مستر چیف کلاه از سرش بر می‌دارد و با وجود اینکه انتقادهای بسیار زیادی نسبت به این موضوع وجود داشت اما او بار دیگر تأکید کرده که انجام این کار برای داستان و نشان دادن هویت مسترچیف و جان ضروری است.

تجهیزات بهتر فصل دوم
comicbook.com
عوامل سازنده فصل دوم سریال «هیلو» تصمیم گرفتند تا تجهیزات، زره‌ها و اسلحه‌های این فصل را نسبت به فصل قبلی ارتقا بدهند و بهتر کنند تا این موارد کاربردی‌تر و دقیق‌تر باشند. آن‌ها سعی کردند تا این اسلحه‌ها را به نحوی بسازند که همانند بازی باشند تا اصالت بیشتری به قسمت‌های فصل دوم بدهند.

پخش فصل دوم سریال «هیلو» از تاریخ ۸ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲) از سرویس آنلاین پارامونت پلاس شروع خواهد شد.

منبع Comicbook



برچسب ها :
#Halo
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .