stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > تصویر تازه فیلم Joker 2 منتشر شد
تصویر تازه فیلم Joker 2 منتشر شد
درسا 22:27 | 1402/11/26

تصویر تازه فیلم Joker 2 منتشر شد

کارگردان فیلم Joker 2 به تازگی تصویری از این اثر سینمایی را به مناسب روز ولنتاین منتشر کرده و تاریخ انتشار اولین تریلر را مشخص کرده است.

comicbook.com
فیلم Joker: Folie a Deux دنباله‌ای برای فیلم اول آن به شمار می‌رود و همانند فیلم اول، سکان کارگردانی این اثر سینمایی تازه را تاد فیلیپس در دست دارد. حالا این کارگردان در شبکه‌های اجتماعی تصویری را از این اثر سینمایی منتشر کرده که به مناسبت روز ولنتاین بوده است.

در این اثر سینمایی، واکین فینیکس بار دیگر نقش شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کند و در کنار او نیز لیدی گاگا نقش شخصیت هارلی کوئین را بازی می‌کند. در ادامه می‌توانید این تصویر تازه منتشر شده را مشاهده کنید. با اینکه هنوز تریلر یا تیزری از فیلم «جوکر ۲» منتشر نشده اما تصاویر منتشر شده از آن توانستند درون مایه و سبک این اثر را نشان بدهد.
comicbook.com
فیلم «جوکر: جنون مشترک» اثری موزیکال است و داستان عاشقانه و پیچیده میان جوکر و هارلی کوئین را مورد بررسی قرار خواهد داد. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به ززی بیتز، برندون گلیسون، کاترین کینر و جیکوب لوفلند اشاره کرد.

درست همانند فیلم Deadpool & Wolverine که تریلر آن بازدید بسیار زیادی داشت، هایپ و هیجان برای اولین تریلر از فیلم «جوکر ۲» بسیار زیاد است. با این حال، طرفداران برای تماشای تریلر این اثر باید زمان بیشتری را صبر کنند. تاد فیلیپس بیان کرده که اکران فیلم در ماه اکتبر است و از همین رو، اولین تریلر آن تا میانه ماه آوریل پخش نخواهد شد.

فیلم «جوکر: جنون مشترک» در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع Comicbook



برچسب ها :
#Joker 2
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .