stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > مجموعه‌ی استاکر برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد
مجموعه‌ی استاکر برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد
درسا 21:50 | 1402/12/19

مجموعه‌ی استاکر برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد

استودیوی GSC Game World به تازگی مجموعه‌ی تیراندازی و ترسناک S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy را برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان معرفی کرده است.

stalker-legends-of
بازی‌های کلاسیک سری استاکر که سال‌ها پیش منتشر شده‌اند، علی‌رغم شهرتشان به خاطر تجربه‌های پر از باگ، توانسته‌اند طرفداران زیادی را پیدا کنند. در سال ۲۰۲۱، توسعه‌دهنده‌ی اوکراینی این سری ادعا کرد که بازی‌های تیراندازی خود را که بسیاری به دلیل پیچیدگی و فضایشان تحسین می‌کنند، تاکنون ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند. این موفقیت با وجود اینکه این بازی‌ها هرگز روی هیچ پلتفرمی به جز رایانه‌‌‌‌‌‌های شخصی در دسترس نبوده‌اند، جالب توجه است، اما به نظر می‌رسد که سری استاکر قرار است دارندگان کنسول‌ها را نیز سرگرم کند.

این مجموعه‌ی جدید شامل بازی‌های S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl ،S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky و S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat است. البته نسخه‌های جدید از بازی‌های کلاسیک سری استاکر که توسط MATABOO توسعه داده شده‌اند، برای کنسول‌ها بهینه‌سازی شده‌اند و حاوی مواردی از جمله رابط کاربری و کنترل‌های جدید، جلوه‌های بصری و سیستم تیراندازی بهبود یافته و تروفی‌ها می‌شود.
stalker-legends-of
البته به‌روزرسانی‌های آینده، پشتیبانی از ماد را از طریق mod.io اضافه می‌کنند و در واقع به بازیکنان پلی‌استیشن و ایکس‌باکس اجازه می‌دهند تا تغییراتی را روی بازی در رایانه‌های شخصی ایجاد کرده و روی کنسول‌ها نصب کنند. همچنین یک آپدیت برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس برنامه‌ریزی شده است که شامل بهبود‌های گرافیکی پرفورمنس در کنار سایر ویژگی‌ها می‌شود.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سری، استاکر ۲ به عنوان انحصاری ایکس‌باکس که روند توسعه‌اش مملو از تاخیر‌های متعددی بوده است، در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. این بازی همچنین در روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

مجموعه‌ی S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس است. هر یک از بازی‌های این مجموعه نیز به صورت جداگانه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل خرید هستند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع Gematsu



برچسب ها :
#S.T.A.L.K.E.R#GSC Game World
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .