stickyMenu
close
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > اخبار > خبر > تیزر تازه فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد
تیزر تازه فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد
درسا 22:19 | 1403/02/04

تیزر تازه فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد

به تازگی تیزر آی‌مکس جدیدی از فیلم مورد انتظار و بلاک‌باستری Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده است.

collider.com
فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» جدیدترین اثر از این فرنچایز بلاک‌باستری و محبوب به شمار می‌رود که با حضور کاراکترهای جدید سعی دارد تا این فرنچایز را ادامه بدهد. اتفاقات این اثر سینمایی حدود صدها سال پس از مرگ سزار با نقش‌آفرینی اندی سرکیس جریان دارد.

تیزر تازه منتشر شده برای فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، درون خودش رویکردی که این اثر سینمایی برای ادامه دادن این فرنچایز استودیو قرن بیستم در پیش گرفته است را به نمایش در آورده است.

وس بال که سابقه کار در فرنچایز بسیار محبوب و برجسته Maze Runner را دارد، سکان کارگردانی این اثر سینمایی را در دست دارد، فیلمی که در آن، انسان‌ها به خاطر یک ویروس خطرناک به موجوداتی وحشی تبدیل شدند و این میمون‌ها هستند که سلطه بر آن‌ها را در دست گرفتند.
در این ویدیوی تازه منتشر شده، کارگردان وس بال به صحبت درباره رویکردی پرداخته که او برای دنبال کردن این فرنچایز مدت‌ها پس از پایان اتفاقات فیلم War for the Planet of the Apes در پیش گرفته است. وی همچنین برای فرصتی که این پرش زمانی برای این فیلم تازه ایجاد کرده، بسیار هیجان دارد.

علاوه بر وس بال، برخی از بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز در این ویدیو حضور پیدا کردند و به صحبت درباره داستان و کاراکترهای خودشان در این فیلم پرداختند. این ویدیو همچنین برخی از صحنه‌ها از این فیلم را به نمایش می‌گذارد. اوون تیگ، کوین دورند، فریا آلن و تعدادی دیگر نیز از جمله بازیگران حاضر در این فیلم هستند.

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» قرار است در تاریخ ۱۰ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها بیاید.

منبع Collider



برچسب ها :
#Kingdom of the Planet of the Apes
نوشتن دیدگاه

Reply 0
1 Like
shared link به اشتراک گذاری instagram shared linkedin shared
shared link نظرات کاربران
بازیهای طراحی شده
تیم جعبه بازی
طراحی و تولید بازیهای ویدئویی ، کامپیوتری ، موبایل و آنلاین
طراحی و تولید برنامه ها با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
داغ ترین اخبار دنیای سرگرمی ، بازی ، کنسول بازی ، سینما ، فیلم و سریال های روز دنیا
آموزش ساخت بازی
support@Gamebox7.com
© Copyright 2021 | GameBox7.com | GBX7 | All rights reserved .